Pink Art Boutique

Temerni si conditii

Termeni și condiții

Prin conținutul acestui document, punem la dispoziția utilizatorilor „Regulamentul privind termenii si condițiile” magazinului online Pink Art Boutique, operat de societatea (Pink Art Boutique SRL, Str. Nicolae Iorga, Bl. 61, Sc. B, Ap. 20, Vaslui, având numărul de orgine în Registrul Comerțului J37/291/24.04.2023.

Utilizarea site-ului cu tot ce implica asta, adică accesul, navigarea și cumpărarea produselor, constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în continuare, cu efectele și consecințele ce decurg din aceasta.

Ce conține secțiunea Termeni și Condiții

Vă rugăm să rețineți că secțiunea „Termeni și Condiții” conține o serie de indicații și clauze obligatorii care nu afectează drepturile dumneavoastră, ci au menirea de a clarifica posibilele litigii care ar putea decurge din achiziționarea produselor comercializate de Pink Art Boutique. Totodată, aveți acces permanent la termenii si condițiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment înainte de a efectua o comandă.

Date personale la logare/finalizarea comenzii

Deși nu este necesar să vă creați un cont pe site, pentru a putea finaliza și procesa comanda dumneavoastră, este necesară completarea unor câmpuri obligatorii cu datele dumneavoastră personale, precum nume, număr de telefon și adresa, dar și datele cardului, în cazul în care achitați online. Astfel, prin finalizarea comenzii garantați că aveți cel puțin 18 ani, sunteți deținătorul cardului și ne-ați furnizat informații adevărate, corecte și actuale despre dvs, în caz contrar, nu suntem răspunzători de erorile care pot apărea în timpul livrării.

Totodată, portofoliul nostru include produse personalizate. Prin urmare, pentru a se putea realiza personalizarea, este necesar să ne furnizați informația corectă legată de textul care doriți să fie aplicat pe produs, în caz contrar, nu suntem răspunzători pentru neconcordanțele sesizate după ce produsul a ajuns deja în posesia dvs.

Prelucrarea Conținutului

  • Fără a limita caracterul general al paragrafului de mai sus, admiteți că va trebui să lucrăm cu conținutul dvs. pentru a vă furniza serviciile și produsul comandat.
  • Prin trimiterea comenzii dvs. către noi, ne acordați permisiunea de a valorifica materiale vizuale ale produsului obținut prin personalizarea solicitată de dvs, în scopul arhivării sau al promovării publice (să transmitem în flux, să încărcăm pe site, să postăm pe pagina de Facebook, să afișăm).

Originalitatea și Siguranța Produselor

  • Toate produsele noastre (păpuși și ruccsăcele) sunt originale și provin direct de la marca Metoo® si Kakoo.
  • Produsele din magazinul nostru au marcajele originale ale producătorului care pot fi identificate prin prezența etichetelor. Fiecare astfel de etichetă conține o descriere detaliată, care confirmă autenticitatea produselor comercializate pe siteul Pink Art Boutique și respectă standardele de calitate EN-71 ce poartă marcajul CE corespunzătoare.
  • Produsele comercializate prin intermediul Pink Art Boutique beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare (Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora) și politicilor comerciale ale producătorilor.

* Produsele sunt noi, în ambalajele originale, iar clientul își asumă întreaga responsabilitate în ceea ce privește utilizarea corespunzătoare a acestora.

Plasarea Comenzilor

Plasarea unei comenzi pe site-ul nostru se realizează prin două metode:

  • Direct prin selectarea produsului din meniul afișat, adăugarea lui în coșul de cumpărături și completarea formularului de comandă cu toate categoriile aferente procesului de tranzacționare.  
  • Printr-un mesaj pe WhatsApp la numărul 0799468244, în care veți specifica numele complet al produsului dorit și numărul de bucăți dacă este cazul. Pentru produse trebuie specificat modelul, mesajul, personajul, culoarea dorită și alte informații pe care este posibil să le solicităm pentru clarificare.

Efectuarea Plăților

Metodele de plată acceptate de Pink Art Boutique sunt următoarele:

  • Ramburs: plata în numerar, la livrarea comenzii prin curier rapid. Contravaloarea produsului se achită direct operatorului firmei de curierat, plata totală însemnând valoarea comenzii împreună cu taxa de curier.
  • Plata cu cardul: orice comandă înregistrată direct pe site poate fi achitată cu un card VISA sau MasterCard valabil. În cazul plăților online (folosind cardul bancar), securitatea și validitatea autentificării cardurilor va fi asigurată de procesatorul de plăți electronice

* Prin bifarea opțiunii plata cu cardul declarați și garantați că aceste informații sunt adevărate și corecte și că sunteți autorizat să utilizați forma de plată selectată.

* Atunci când efectuați o plată, ne autorizați să debităm întreaga sumă la sursa de plată pe care o desemnați pentru tranzacție. Totodată, prin prezenta, ne acordați dreptul de a remedia orice erori de procesare a plăților pe care le putem descoperi și dreptul de a corecta orice astfel de erori de procesare prin debitarea sau creditarea metodei de plată utilizate pentru tranzacția care s-a dovedit a fi eronată.

* Clientul este răspunzător de achitarea taxelor și comisioanelor suportate în conformitate cu forma de plată autorizată și cu acești Termeni.

Facturare

Factura pentru comanda dvs se eliberează la cerere, fiind procesată în momentul înregistrării comenzii. Poate fi trimisă pe email sau atașată coletului.

În cazul in care nu ați primit factura, vă rugam să ne înștiințați printr-un sms la nr de tel 0799468244 sau printr-un mesaj pe WhatsAspp la 0799468244.

Modalități de livrare

  • Comenzile plasate până în ora 12:00 pentru rucsăcele sau păpuși, vor fi procesate în aceeași zi, dupa confirmarea comenzii, și se vor livra în maxim 48 de ore.
  • Comenzile de lumânări vor fi prelucrate și finalizate în maxim 3 zile lucrătoare, iar comenzile de trusouri în maxim 5 zile lucrătoare și se vor livra în maxim 48 de ore.
  • Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc, dar și de dimensiunea comenzii efectuate (numărul de bucăți de produs).
  • Cu excepția situațiilor de forță majoră care împiedică funcționarea companiei de curierat, livrarea coletului expediat de Pink Art Boutique se face in termen de 2 zile lucrătoare oriunde în țară din momentul predării comenzii către curier, cu excepția zilelor de weekend. 
  • Livrarea produselor comandate se face prin firma de curierat rapid DPD sau SameDay.
  • În momentul predării coletului către curier, clientul va primi o notificare prin sms sau prin email prin care se va specifica acest aspect, inclusiv termenul estimativ de livrare.
  • În cazul în care clientul sau altă persoană desemnată nu este găsit/ă la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta cumpărătorul pentru a conveni detaliile unei noi livrări.
  • În cazul în care curierul nu reușește să ia legătura cu destinatarul coletului, coletul va ajunge în cel mai apropiat depozit al firmei de curierat, de unde clientul îl poate ridica în următoarele cinci zile.
  • In cazul livrării unui alt produs sau în alta cantitate față de comanda stabilită, cumpărătorul are obligația de a semnala incidentul către noi în maxim 24 de ore în vederea soluționării rapide.

* Taxa de curierat este afișată pe site și se adaugă automat la plată în momentul în care finalizați comanda, însă la această taxă standard se pot adăuga taxe suplimentare de către firma de curierat în funcție de kilometrii depășiți (dacă adresa de livrare se află la o distanță mare în afara orașului. Așadar, costul livrării poate fi diferit de costul standard în funcție de numărul de kilometri exteriori (in cazul in care adresa de livrare este la peste 10 km de cea mai apropiata localitate în care firma de curierat are punct de lucru). Costul de transport se va regăsi în factura finală.

* Nu suntem răspunzători în cazul pierderii sau rătăcirii coletului de către curier odată ce coletul a părăsit sediul nostru, urmând ca eventualele astfel de litigii să fie rezolvate direct între client și firma de curierat.

* Pink Art Boutique se obligă să expedieze cumpărătorului produsele cuprinse în comanda procesată, la adresa de livrare de pe teritoriul României pusă la dispoziție de client, respectând termenele de livrare stabilite in momentul acceptării comenzii. Totodată, nu  autorizăm curierul să permită deschiderea coletului decât ulterior semnării de primire și achitării eventualei contravalori a acestuia.

* Nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile care pot apărea pe lanțul de livrare din momentul predării coletului către curier.

Politica de Retur

  • În cazul produselor personalizate conform cu indicațiile dvs, produsele nu pot fi returnate. (Conform OUG 34/2014, ART. 16 exceptări de la dreptul de retragere, produsele configurate, personalizate la solicitarea utilizatorului/ clientului nu se supun returului).
  • Produsele nepersonalizate pot fi returnate în maxim 14 zile de la data intrării în posesie, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Conform legislației în vigoare O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (pe cât posibil în ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului și documentele care l-au însoțit). Se consideră că termenii și condițiile pentru retur sunt respectate doar dacă produsele sunt trimise înapoi de client înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

* Toate produsele care părăsesc sediul nostru sunt conforme cu prezentarea de pe site (formă, culoare, dimensiunea precizată în cm, material), prin urmare, odată cu plasarea comenzii se confirmă că ați luat la cunoștință și că vă asumați produsul comandat.

* Produsele noastre beneficiază de un control de calitate amănunțit înainte de a fi predate curierului conform standardelor. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru produsele care ajung în posesia dvs deteriorate din cauza și în timpul transportului, caz în care, eventualele litigii vor fi rezolvate de către firma de curierat.

* Indiferent de situație, procedura de returnare a produselor presupune înștiințarea  vânzătorului înaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care sa descrie cauza returului și sesizarea oricăror defecțiuni în maxim 48 ore de la constatare.

Rambursarea

  • Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, conform legii, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data la care este comunicata decizia de renunțare la cumpărare (valabil doar în cazul produselor nepersonalizate) în modalitățile anterior prezentate.
  • Dacă termenul se împlinește fără a exista dovada returnării produselor de către client în termen de 14 zile de la comunicarea deciziei de renunțare la comandă, se va putea solicita dovada că produsul/produsele au fost trimise către noi.
  • Daca produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute drept produse noi (produsele au fost deja folosite), ne rezervăm dreptul de refuza sau diminua valoarea sumei returnate în contul dvs.

* Nu se va rambursa contravaloarea produselor achitate deja cu cardul care nu au fost ridicate de la curier din vina cumpărătorului.

Dreptul de a selecta clienții

În caz de comportament suspicios și comunicare agresivă din partea clientului, ne rezervăm dreptul de a anula comanda sau de a nu accepta o comandă și de a îi comunica clientului acest lucru.

Proprietate intelectuală

Recunoașteți și sunteți de acord că serviciile noastre au la bază un software și conținut pe care îl vom denumi Proprietate intelectuală, care este protejat prin drepturi de autor, brevete, mărci comerciale, secrete comerciale și/sau alte legi, reglementări și reguli și este deținut de noi și/sau de licențiatorii sau afiliații noștri.

Fără limitare, dacă nu este desemnat altfel, deținem toată proprietatea noastră intelectuală, inclusiv, fără limitare, toate mărcile comerciale și logo-urile utilizate în legătură cu mărcile noastre comerciale. Totodată, fondul de comerț generat de utilizarea mărcilor Noastre comerciale va fi în beneficiul nostru exclusiv, nu veți vinde, nu veți ceda, nu veți sublicenția sau nu veți transfera în alt mod niciun drept asupra proprietății noastre intelectuale sau asupra acesteia.

Cookie-uri

Site-ul nostru web utilizează „cookie-uri”. Cookie-urile sunt fișiere text de mici dimensiuni care se află pe dispozitivul dvs. și vă identifică ca utilizator unic. Cookie-urile ne permit, printre altele, să măsurăm activitatea și să vă personalizăm experiența. De exemplu, și fără a se limita la acestea, cookie-urile ne permit să ne amintim preferințele dvs. de vizualizare fără a vă solicita să introduceți din nou un nume de utilizator sau o parolă. De asemenea, cookie-urile ne permit să urmărim starea sau progresul dvs. atunci când comandați Produse de la noi.

Dacă alegeți, puteți seta dispozitivul dvs. să respingă cookie-urile sau puteți șterge manual cookie-urile individuale sau toate cookie-urile de pe dispozitivul dvs. Cu toate acestea, dacă respingeți sau ștergeți modulele cookie, este posibil să întâmpinați unele probleme la accesarea și utilizarea unor pagini și funcții de pe site-urile noastre web. De asemenea, utilizăm și alte instrumente comune de colectare a informațiilor, cum ar fi balize web și linkuri web încorporate.

Forța majoră și Litigii

  • Exceptând cazurile în care nu au prevazut în mod expres altfel, nici una din părtile unui contract încheiat, care este încă în derulare, nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și/sau in mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia din obligațiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră. Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul de forță majoră este exonerat de la această obligație numai în cazul în care evenimentul o împiedică să o ducă la bun sfârșit.
  • Orice dispută cu referire la Termenii și Condiții prezentate, care ar putea să apară intre Client și Pink Art Boutique se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă forma aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de către instanța competentă, conform prevederilor legale aplicabile.

Prezentul Contract este supus legii române și se consideră încheiat în România.

0

Nu ai niciun produs în coș.